Saturday, February 18, 2012

Chapter 195: Pemberontakan jiwa.

Assalamualaikum WBT,

jiwa ini sebenarnya ada waktunya terasa ingin memberontak.

buat perkara yang tak pernah dilakukan selama ini.

semata-mata untuk buktikan bahawa kepercayaan orang kepada kita adalah salah.

sekarang kenapa aku faham kawan aku yang baik dekat sekolah rendah, tak seberapa baik bila di sekolah menengah.

semoga jiwa memberontak ini terpelihara ke arah redha-Nya.


dugaan. darah anak muda aku memang mengalir dengan deras sekali.

selama ini banyak kawan, terasa macam nak buat banyak musuh pulak.

biar semua orang tak suka kita agar kita boleh hidup berseorangan.

kembali semula Tuhan. supaya aku sedar bahawa aku bukanlah siapa melainkan Dia yang memberikan segala-galanya.

Benci yang dibuat-buat bagi mendapat kebencian itu satu rahmat.

agar tidak jauh sesat.


sekian.

No comments: