Wednesday, September 14, 2011

Chapter 171: Awak.

Assalamualaikum,

Aku jarang-jarang bahasakan orang perempuan 'awak' sebab bagi aku perkataan 'awak' tu special sangat.

aku simpan untuk orang yang special nanti.

walaupun ia hanya sekadar bahasa, bagi aku ia tetap membawa lebih daripada seribu makna.

jangan pelik okay.

............

celoteh cuti kali ini terlalu panjang untuk coretkan disini.

jatuh bangun aku cuti ini sangat mengujakan. tambahan, banyak kenangan pahit serta manis sempat aku ukirkan.

antaranya, buat pertama kalinya dalam hidup, aku membeli kek harijadi sendiri masa hari jadi haritu memandangkan family sibuk sebab kakak nak pulang London.

..........

berbaki 3 tahun lagi, aku sudah terfikir untuk membeli kereta semenjak kawan-kawan semua dah ada kereta.

tak fairnya, depa semua parents yang support.

takpela. rezeki masing-masing. kadangkala kita kena sedar tahap kita dekat mana.

lebih kurang 4 hari lagi nak balik. kena Johny english dengan Smurfs kena kasi balun dulu sebelum balik.

Sekian.

No comments: