Sunday, January 1, 2012

Chapter 190: Tahun baruu.

Asssalamualaikum,

saya ingat saya nak padam diri saya yang sekarang untuk tahun baru ini.

Sebab saya nak tulis semua benda baru. Saya tak suka ingat sejarah dahulu.

Baik manis walaupun pahit,

Saya lebih suka mula hidup baru.

Saya tak suka kenang benda lama, sebab buat saya fikir lama.

tak suka. tak suka *gaya comel.

.........

aku serius dengan kata-kata dekat atas ni.

aku tengah pasang lagu OST ombak rindu.

ambik feel untuk taubat menangis nak berubah buang segala tahi dosa dalam jiwa.


aritu aku cuba nak nafikan kata KH, bila ada masalah, mesti rasa nak balik Malaysia.

aku cuba nak nafikan pada mula.

tapi sekarang aku rasa, memang betul.

AKU NAK BALIK MALAYSIA!

:(




terima kasih bagi cadangan untuk aku buat solat sunat.

sekian.

No comments: