Friday, August 24, 2012

Chapter 201: Kembali.

Assalamualaikum WBT,

Aku tekad untuk tukar kembali link blog ini kepada link asal dengan harapan aku dapat sumbang sesuatu kepada para pembaca blog ini jika ada.

Aku terasa sesuatu kekurangan, apabila dah lama tak menulis dalam blog ini.

Blog ini umpama diari hidup aku yang boleh dibacai oleh semua orang demi mengutip pengajian sekiranya ada. Dalam waktu yang sama, aku rasa puas bila aku dapat luahkan sesuatu dengan menulis

Aku tahu pasti ada yang bisik, nak luah tu, luah dekat Allah je lah akhi oi.

tak salah pun kan akhi nak luahkan dekat manusia?

............

Seingat dahulu, idea nak menulis tu petik jari sahaja boleh datang. Tiap-tiap hari, aku akan cari sesuatu event yang pelik dan menarik yang boleh dijadikan sebagai satu cerita, untuk dijadikan pengajaran.

Hari demi hari, aku fikir semakin aku tulis dekat blog ini aku jadi tidak matang. Luahan pun  ada masa tu adanya jiwang. adeh, sedih aku membacanya sendiri.

InsyaAllah, aku cuba  menjadi lebih produktif dengan membawa isu-isu yang lebih penting di sisi masyarakat setempat.

Paling kurang, aku boleh muhasabah balik apa yang telah aku lakukan seharian dengan orang lain.

Semoga aku tidak suka mencari kesalahan orang lain dengan mudahnya.


...............

Tak pasal-pasal saiful azmi ni jadi bestfriend aku. haha.

Main game sama-sama, makan sama-sama, solat pun sama-sama.

Nasib baik lah kau ada. kalau tak, kesunyian aku di rumah.


Sekian.

No comments: