Sunday, March 27, 2011

Chapter 128: bahas.

assalamualaikum,

serius aku terasa macam nak putar balik masa masuk sekolah balik.

menyesal aku tak belajar berbahas dahulu. errr.


............

sangat jeles apabila melihat orang lain boleh bercakap dengan lancar dan cekap sekali dikhalayak ramai dengan kata kata yang sungguh meyakinkan.

sangat jeles melihat orang yang boleh berbahasa inggeris dengan penuh style dan maknanya sekali tanpa rasa segan silu.

sangat jeles dengan orang yang punyai pengetahuan AM yang sangat mantap dalam segenap aspek. sebut je isu apa. dia boleh bagi pendapat.

tapi aku?

.............

harap segala perkara ada hikmah. semoga aku ada masa untuk membina bakat bakat sebegini yang aku rasa sangat seronok kalau memilikinya.

melatih keyakinan diri.

orang yang kehilangan keyakinan diri selalunya tak berjaya.

moga moga dipermudahkan. insyaAllah

sekian.

4 comments:

Unknown said...

biggest room in world is room for self improvement.. :)

Akhyar said...

yep. stju ngn komen d ats.

tp,tiap zarah ad istimewa d sisi alam.

atiqaaskan said...

but we can actually trying to do our best and in the end, i hope with our knowledge we could make changes in life. for betterment, for good and for happiness!

Anonymous said...

shall u understand what im meant.."do it on ur way,look at urself,judging ur ability wisely,using whatsoever as long in syari' to achieving impossible outcome that u've imagined before..stop.stop looking at other person.yes.the others different.all of 'em.using an ability and surrounding wisely is the method used by ordinary person in achieve extraordinary outcome.