Thursday, March 31, 2011

chapter 129: random lagi.


Assalamualaikum,

menjadi seorang pelajar tahun dua pergigian sangat lah memeningkan serta merunsingkan. lebih lebih lagi apabila banya bebenar exam yang menunggu.

tak kisah lah labu. siapa suruh ambil pergigian dekat Jordan kan?

................

agak mental juga la jiwa apabila nak susun segala mak datuk notes serta slides. mulanya, dengan penuh semangat. minta daripada senior notes lama lama. last last tak guna juga. buat semak bilik sahaja. habis kena komplen dengan kawan kawan tak seberapa reti nak urus kertas. geram aku.

result sejak dua menjak ni pun tak seberapa nak stabil. dr ashraff bertanggungjawab atas kesemua ini. soalan beliau aku tak boleh adapt lagi. bapak la susah bagi pendapat aku.

sumpah punya exam tak boleh layan slides beliau sahaja. lecture notes memang kena baca.

aku bukan apa. malas nak beli dan malas nak baca panjang panjang.sebab tu lebih suka baca slides. simple dan sistematik la sedikit.

..............

isu yang lagi satu perlu aku ketengahkan ialah mengenai keputusan aku nak pulang ke Msia ke tidak.

ya Allah.

perit betul memikirkan tentangnya. entah ke papa kan nya.

.............

astaghfirullahaladzim.

sekian.

No comments: