Friday, March 4, 2011

Chapter 125: hipokrit

Assalamualaikum,

terima kasih kepada sumber atas sumber diberi.

barangkali aku terlalu hipokrit.

apabila bertemu perempuan arab, aku petah berkata. takdala petah mana pun

apabila bertemu perempuan melayu, aku diam seribu bahasa. tak lah seribu mana pun.

.........

barangkali orang yang tak kenal aku, dia akan cakap aku macam tu terus.

takpe. nak buat macam mana. dah orang tak kenal kita. aku kalau tak kenal orang pun aku tak da lah hentam mana pun. sebab tak kenal sangat.

mari berlapang dada. mungkin dia tengah emo. tak bermaksud apa apa. tak pa la.

seorang lelaki tak sepatutnya tulis post yang emo.

aku terus tak jadi nak berkata panjang.

hodoh rupanya.


sekian.




1 comment:

Anonymous said...

relaks la jib
nsib baik sedar awal,(sblm smbg tulis)
u shuld be calm.sabar.barulah boleh rasional
lelaki kn ptutnye mcm tu, utk counter prmpuan yg emotional
-peace-