Tuesday, November 29, 2011

Chapter 183: Exam dan pasang gigi payah.

Assalamualaikum,

payah sebenarnya bila nak deskrip bila dapat tahu keputusan exam yang sangat mengecewakan.

lepas tekan 'finish' je. keluar markah. aku senyum.

setimpal dengan usaha.

aku terus senyum bila turun tangga. jumpa member arab kata tak berjaya. semua macam tak percaya. tapi aku masih cool. pelik juga.

Petanda aku kena lipat gandakan usaha.

sekarang aku dah nampak alasan kenapa aku kena skor exam kali ini. Selalu macam rasa takda sebab kenapa perlu skor.

Alasan? bukan. aku memang seorang yang macam ni. perlu akan kegagalan untuk bangkit. sukar untuk maintain.

insyaAllah aku target tinggi untuk 2nd dan final.

...........

Bila belajar buat gigi palsu ni, khususnya time setting teeth memang terseksa.

Jujur aku cakap, masih terkedek-kedek dekat fasa anterior maxillary.

rasa macam nak menangis pun ada bila tengok member lain dah jauh kehadapan pasang posterior teeth.

pasang bukak. pasang bukak. memang betul cakap dr esam. kali pertama nak pasang tu, make sure itu yang terbaik kalau boleh. Jika tidak, kau pasti akan merana. seperti mana yang aku dah rasa.

ingat nak ta'weed esok. insyaAllah.

............

dah terbayang dah nak repeat year.

pelik. kenapa tak rasa takut?

-_-'


jangan bimbang. insyaAllah kheir.

sekarang aku dah nampak alasan kenapa aku perlu ber'dentistbangkit'.

sekian.

No comments: