Friday, October 14, 2011

Chapter 176: PSL segala.


Assalamualaikum,

gila fenat la main satu game penuh. lari tak banyak. skill tak seberapa. tapi alhamdulillah, bila tukar posisi masa last minute tadi dapat la juga beberapa peluang.

serius kena banyak berlatih. tak kisah lah kena titik 2-0 pun. janji kami cuba untuk main dengan baik.

sub takde. bukan nak bagi alasan sebab kalah. tapi kami layak untuk kalah lah kalau nak ikutkan. jadi, tiada pertikaian.

geram betul dengan sikap orang yang dah tahu main PSL. tapi tak nak turun.

sayang captain aku. cool je.

..........

aku rasa cool pulak bila aku jatuh hati dekat seseorang tu. tapi kalau boleh aku tak nak stalk dia pun.

sebab aku tahu kesabaran aku akan diuji kalau stalk-stalk orang.

macam-macam persoalan boleh timbul dalam hati. karang jeles tak tentu pasal. fokus kehidupan lain yang penting pun takut terabai.

setakat ini hanya mampu pendam. sebab umur terlalu muda nak ambil langkah pertama.

abang yang pertama nak bertunang pun, dah kena kaunseling dengan mak dan ayah untuk kumpul duit dahulu.
.........

hujung minggu ni pack sangat-sangat.

Tun M, please datang Jordan. please!

Sekian.

wasalam.

1 comment:

Unknown said...

2-0 kah3.

same la kite.

hha