Friday, June 3, 2011

Chapter 157: sunyi.


Assalamualaikum,

sunyi. satu definisi yang aku tak dapat nafikan setelah semua hausmet aku pulang ke Malaysia.

tinggal aku seorang dekat rumah.

serius hambar kalau duduk sorang sorang.

tak tahu la perasaan bila masuk kubur nanti sorang sorang. sekarang ni pun rasa macam dah tak tahan lagi dah.

.............

semalam aku teman sekumpulan akhawat muroqib pergi airport. naik pakcik khalid. bertolak pukul 845 gitu. sampai dalam pukul 1030 gitu. waktu malam.

padahal flight pukul 2.

precaution lah katakan memandangkan sebelum ni pernah ada kes tayar bocor masa on the way pergi airport. akhirnya terlepas flight.

pergi airport. jumpa member member yang terdiri daripada housemate juga.

orang melayu ramai sangat. akhawat lebih lebih lagi.

habislah sunyi irbid.


.................

5 hb kawan kawan lain bertolak ke malaysia juga. tinggalah beberapa kerat kami di Irbid ini.

nasib baik ada plan lain 5 hb. nak pergi umrah insyaAllah.

member arab aku beria ria nak jumpa aku sebelum 5 hb ini.

aku dah pening. tak tahu nak buat macam mana. terasa macam nak ajak datang rumah. memandangkan ahli rumah takda.

mungkin takda masalah. cuma tak tahu nak masa apa. orang arab pantang makan benda pedas pedas ni.

............

akan ku cuba manfaatkan cuti ini sebaik mungkin.

insyaAllah

P.S.I : I Rindu You All.

ROFL.


selamat

No comments: