Wednesday, August 4, 2010

Chapter 97: Rawak.

Assalamualaikum,

hari ini hampir seharian aku rasa macam aku emo semacam. nak nak masa kemas rumah baru tadi.

rasa macam banyak ja benda tak kena. rasa macam nak marah orang ja aku rasa. tapi aku tahan. takkanlah nak marah kawan kawan dekat sekeliling tak tentu pasal.

kadang kadang. kawan kawan buat lawak bodoh yang selama ni aku tahan. tapi hari ni aku macam tak seberapa tahan. aku lebih prefer diam. sebab aku takut tak pasal pasal aku maki dia free free ja.

memang ujian.

lumrah manusia mungkin.

..............

kepala menjadi makin terbeban sedikit. sebab banyak juga benda nak kena fikirkan. padahal tak start la sangat kerja nya. namun, standard aku lah. bila dapat kerja. duk fikir je memanjang sampai kadang kadang ganggu kehidupan seharian.

budak rumah semua happy sebab nk masuk rumah baru. aku duk serabut kepala otak dengan sesuatu.

tapi kalau dah settle. sumpah lega.

..............

pelajaran banyak tak cover lagi. exam nak dekat. kawan kawan mesir yang dekat malaysia mesti tengah heaven gila. maklumlah, dah cuti namanya.

kami yang dekat Jorda ni tengah struggle nak naikkan mu'addal. tambahan, ada juga yang sibuk fikir pasal takmili.

kalau dah takmili tu, lebih baik lah tak balik. bukan apa. penting kan mana yang penting.

aku bukan apa. kata nak grad sama sama?

insyaAllah.

..............

gaya aku tulis panjang panjang dekat blog ni harap harap orang tak fikir yang aku ni banyak cakap.

aku sebenarnya tak suka orang banyak cakap pada dunia realiti.

kalau nak banyak cakap dalam alam maya tak mengapa.

bukan apa. kalau realiti, kadang kadang kita malas nak dengar. kalau dalam alam maya ni, kalau kita malas nak dengar.kita takyah baca, senang cerita.

peramah dengan banyak cakap lain maknanya. tolong jangan samakan.

sekian.

No comments: