Tuesday, May 17, 2011

Chapter 147: Balik.


Assalamualaikum,


semua orang excited nak balik malaysia bulan 6 ni. menghitung hari sambil belajar.

aku sempoi je tak balik. sebab fikir nak balik bulan 8.

aku sekrifais kan cuti bulan 6 ni untuk benda benda lain.

insyaAllah akan pergi umrah.

tak sabar nak jumpa medinah dengan mekah.

orang yang balik bulan 6 jangan ngada ngada nak balik lagi bulan 8. aku tahu tiket tu bukan duit aku. tapi tak perantauan la kalau asik balik je.

bagi meriah sikit puasa dan raya dekat irbid ini.


ada sesiapa nak kirm doa. boleh bagitahu. insyaAllah, aku doakan kat haramain nanti.


tak sabar.



sekian.

5 comments:

Anonymous said...

doakan aku mumtaz final xm nanti,pastu mati dlm husnul khatimah,ingat tu.

-anon-

Anonymous said...

err, mak ayah suruh balik. tak mahu jadi anak tak dengar kata..

btw, kirim salam aku kat Rasulullah SAW.

-assistant baru-

Yang Bertakwa kepada ALLAH said...

kirim salam kt Rasulullah.. :')
doakan kami kat Malaysia nie bertambah Iman Amal & Islam tetap di hati kami..insyaALLAH.. ana doakan akhi selamat pergi & selamat pulang..

Anonymous said...

doa Allah permudahkan segala urusan dan tunjukkan jalan sampai ke syurgaNya

qalamulhazin said...

jom sambut bday kat sane...:)