Wednesday, May 25, 2011

Chapter 150: Engkau.


Assalamualaikum,

kadangkala aku rasa serbasalah, bila aku buka page kau. aku rasa terungkit segala cerita lama.


dahulu, aku mendampingi kau sebab cuba ingin membimbing sekadar yang termampu.

alhamdulillah. ada perubahan. aku terharuu.

lama kelamaan. tiba tiba aku rasa takut.

aku takut aku lari daripada pada tujuan. senang cerita salah niat.

aku banyak mendiamkan diri. aku cuba kurangkan menghubungi diri kau. bukan sebab aku lupakan kau. cuma aku bimbang.

iman yang aku miliki ni tak seteguh mana.

harap kau faham kenapa aku banyak berdiam dalam persahabatan kita.

jujur kata, selagi mampu, tak mahu ku terlanjur bercinta.

maafkan sekiranya aku pernah termain perasaan kau tanpa aku sedari.





...........

harap kita sama sama terus berdoa untuk berada dibawah lingkungan redha-Nya.

insyaAllah.



ini bukan post jiwang.


sekian.

No comments: