Monday, April 18, 2011

Chapter 135: kami ja la yang jahat.

Assalamualaikum,

aku cukup terkilan dengan sikap sesetengah pihak yang cuba mengunderestimate batch aku. aku sangat kecewa.

jahat sangat ke kami?

aku tidak mahu mencipta kontroversi. tapi biar aku mahu orang baca aku punya isi hati. .

.......

memang kami tak baik.

dekat masjid, batch kami paling kurang.
dekat program, batch kami paling kurang.
dekat jamiah, batch kami yang paling takda orang pakai kopiah.
dekat mana mana, batch kami yang sesuka hati hisap rokok merata rata.
macam macam lagi.

memang kami tak baik pun.

kan?

......

orang lain je la yang terbaik. orang orang batch kami ni tak boleh pakai. lebih lebih lagi nak minta uruskan bab bab kepimpinan.

habis hancur kalau bagi dekat kami.

kan?

.........

kurangnya kami, kami tak nafikan. lebih kamu, kami juga tak nafikan.

tapi tolong jangalah gunakan 'lebihnya kamu' untuk menghentam 'kurangnya kami'

irritating ye.


maaf. batch kami tak sehebat mana untuk hantar wakil tampuk kepimpinan sesi mendatang.

lebih baik pilih batch lain. demi kemaslahtan bersama.


kami je la yang tak baik. kan?


grr..

sekian.

1 comment:

Cidak said...

apa cer ni najib?

story puliss!!!