Monday, April 5, 2010

Chapter 24: Bila perubahan diriku menjadi persoalan.

Assalamualaikum,

aku berubah?
apa maksud dia aku berubah?
aku masih tertanya tanya.
kalau aku berubah pun salah ke?


mungkin dulu, aku tulis dalam blog pasal nasihat, peringtan semua dengan ayat suci alquran. tapi kini aku tak buat semuanya tu lagi. adakah itu perubahan yang dimaksudkan?

mungkin blog ni memang sangat ketara berbanding dengan blog lama aku. seolah olah aku hipokrit serta berpura pura bagi meraih pengunjung untuk datang ke blog aku.

aku tak berniat begitu.
seriusly, terserah lah korang nak kata apa.

walaupun aku tak letak kan ayat quran dalam blog ni. tak bermakna aku tak pegang ayat quran bukan?

aku masih tertanya tanya kenapa orang cakap aku dah berubah.
???

wallahu'alam.

sekian.


6 comments:

Anonymous said...

orang cakap je kau berubah.
berubah baik ke buruk die x cakap.

Anonymous said...

Aku rasa kau tak ada lah berubah ke arah yang merosakkan.Kau berubah ke jalan yang sepatutnya.Dr,hiraukan je mereka.Mulut manusia kita tak boleh nak tutup kan.

-11-

zul_akhyar said...

apa slh brubah lbh baik...hurmmm
wei,trn subuh jom..haha..

Anonymous said...

kau byk ponteng kelas ke?

W M Najib said...

ponteng?
takdala.
terlambat hari tu ada lah.
tapi bebrapa kali la.
knp?

Anonymous said...

xdala.
mungkin ada yang kata kau berubah sebab nampak cam kau ponteng kelas kot.
rupenye lewat bangun..=)