Friday, April 16, 2010

Sub-Chapter 30: Jadi?

Assalamualaikum,

memandangkan chapter 30 agak kontroversi,

jadi dengan ni, aku ingin mengisytiharkan.

'DENTIST BANGKIT'

tak payah bising banyak lagi. kau nak bising apa. suka hati kau la.
yang penting aku nak study.

jom study jom!

result tak gempak tak pa, yang penting usaha!

usaha bukan untuk tunjuk dekat manusia, Biar Allah tengok dah cukup.

tak kisah lah Dia nak bagi ke tanak.itu kuasa Dia.

Sekian.

3 comments:

Berd said...

malam ni jom main pool!

wakaka

farah said...

betul , usaha itu yang lebih penting

-hazen said...

komeng datang rumah aku dan guna laptop aku nak setadi oc.

pergh, aku ada rasa aura dentist bangkit dekat laptop aku.

laptop jela~

hehe.